sâmbătă, 24 iulie 2010

Briose cu Ciocolata

Briose cu Ciocolata



Ingrediente :
- 2 oua
- 110 gr de unt moale
- 110 gr de zahar
- 140 gr faina
- 70 de gr bucatele de ciocolata
- 1 plic de zahar vanilat
- 2 lingurite de praf de copt
- 2 linguri de lapte (reteta nu prevede lapte, insa eu am pus
pentru ca mi se parea cam densa compozitia, ramanea lipita de peretii mixerului)


(Dintr-o portie ies cca 8 briose - in functie de forme.
Mod de preparare:
Se pun toate ingredientele (in afara de ciocolata) in mixer si se mixeaza bine.
Se adauga apoi bucatelele de ciocolata si se amesteca usor cu o lingura.
Am uns formele de briose cu ulei si tapetat cu faina, iar pe fund am pus cate un cerc de hartie de copt - sa le pot scoate mai usor).
Daca nu aveti forme de briose, puneti compozitia intr-o tava de chec (sau doua) sau intr-o tava de tort.Am pus cu o lingura compozitia in fiecare, apoi cu o lingurita le-am nivelat si am mai pus deasupra bucatele de ciocolata.
Le-am dat la cuptor (preincalzit) la 180 de grade, pt cca 20 minute.
Sunt cei mai buni muffinsi pe care i-am mancat pana acum!Pufosi si aromati, o nebunie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu